Dostava i reklamacije
SL Beauty (u daljem tekstu pošiljalac) šalje sve pakete isključivo kurirskom službom Bex.
Cena dostave je 390din ukoliko nije drugačije naznačeno u potvrdi porudžbine ili ukoliko nije ostvaren uslov za besplatnu dostavu.
Svi paketi koje pošiljalac šalje su propisno upakovani i zaštićeni u skladu sa zakonom o poštanskim uslugama Republike Srbije. Ukoliko u paketu postoje proizvodi čija je ambalaža staklena, ti proizvodi su dodatno zaštićeni i uvek upakovani u kartonsku kutiju koja je ispunjena materijom za ublažavanje udara ili obloženi dodatnom vazdušnom folijom.
Kako transport paketa vrši treće lici, odnosno privatna kurirska služba, obaveza pošiljaoca je da adekvatno upakuje paket i preda paket neoštećen kurirskoj službi. Sva dalja odgovornost se prenosi na kurirsku službu koja odgovara za sva moguća nastala oštećenja paketa u transportu do primaoca.
Pošiljalac se odriče bilo kakve odgovornosti od štete nastale u transportu paketa do primaoca.
Reklamacije na oštećenje u transportu
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji Vam isporuči robu. Ukoliko je šteta konstatovana nakon preuzimanja paketa, tada je isključivo jedina mogućnost da se obavesti kurirska služba, sektor za reklamacije na broj telefona 069 640 640 ili na mail: reklamacije@bex.rs kako bi se prijavilo oštećenje i dogovorila moguća naknada troškova sa kurirskom službom.
Ukoliko paket koji je primaoc primio ne sadrži poručene proizvode ili cena paketa ne odgovara dodovorenoj ceni sa pošiljaocem, u tom slučaju primalac treba da prijavi neregularnosti pošiljaocu na mail: office@slbeauty.rs, a najkasnije 24h od trenutka preuzimanja paketa.
Dostava je isključivo putem kurirske službe Bex i ne postoji mogućnost biranja druge kurirske službe.
Gubitak prava na reklamaciju proizvoda
Po prijemu proizvoda, prodavac će utvrditi da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. . Neispravnost proizvoda i neadekvatno korišćenje proizvoda podrazumeva oštećenje ambalaže, držanje na visokim temperaturama i direktno izlaganje suncu i otvaranje i korišćenje proizvoda. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, prodavac ima pravo da odbije vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak. Zakon o zaštiti potrošača isključuje pravo kupca da vrati proizvod u određenim situacijama, otvoren ili korišćen, u kom slučaju kupac nema prava na odustanak od ugovora.